środa, 31 maja 2017

Lady in red.

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Czasu mam niewiele, pracy całkiem sporo... dlatego wrzucam szybki post, lecę na trening i wracam do laptopa!

Czerwony kombinezon to zdecydowanie jeden z moich najbardziej udanych zakupów w tym roku. Pasuje zarówno do płaskich (np. sandałki, espadryle) jak i do wysokich butów. Jest przewiewny, dobrze sprawdza się w upalne dni (przetestowałam w zeszły weekend :)), ma niebanalny fason. Pomyśleć, że kiedyś nie znosiłam czerwieni...






Kombinezon - www.vubu.pl
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Torebka (kosmetyczka) - Kiko
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl

Czerwiec zapowiada się bardzo intensywnie - ostatnie zaliczenia i egzaminy na uczelni, dwa wesela, mały wyjazd. Lubię, gdy dużo się dzieje i nie ma czasu na nudę! :)

Do zobaczenia!

56 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz
    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękną kobieta. Cudowny kombinezon :) Zakochałam się w nim ;) Justynko używasz jakiegoś kremu pod oczy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Nie, póki co nie używam kremu pod oczy :)

      Usuń
  3. Justynko...rewelacja!!!Czerwona sukienka piękna!Mam podobną od Zienia...wogole pięknie wyglądasz,kwitniesz))))Pozdrawiam Cie gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
      PS. Ale to nie sukienka, tylko kombinezon :)

      Usuń
    2. Hahahaha...miałam na myśli kombinezon a napisałam sukienka...Hahahaha

      Usuń
  4. Justynko , używając samoopalacza też zauważyłaś ze skórą szybciej łapie kolor gdy jest wyeksponowana na słońcu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... ciężko mi powiedzieć, bo bezpośrednio czy nawet kilka dni przed opalaniem na słońcu nie używałam nigdy samoopalacza, a jego resztki usuwałam zawsze porządnym peelingiem :)

      Usuń
  5. Buty obłędne!!!Ekstra!!!kupuje...pięknie Justynko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest świetny. Generalnie czerwone ubrania są wyjątkowe ;) Powodzenia z pracą magisterską.

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszna Paniusia z Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam jak chodzisz po miescie z nosem do gory, taka snobka, musi miec wszystko co najmodniejsze, zdjecia robione pod insta, zero luzu (luz w moim odczuciu znaczy, ze nie zawsze musisz wygladac najmodniej i najstylowiej, wystylizowana), wszystko na pokaz sztuczne jak w programie Malgorzaty Rozenek

      Usuń
    2. A to ciekawe :) bo po mieście chodzę rzadko (domyślam się, że mówimy o P-ślu), a jeśli już, to najczęściej w sportowych szortach, koszulce, sportowych butach i bez makijażu. Skoro dla Ciebie jest to szczyt wystylizowania i brak luzu, to ja już na to nic nie poradzę ;-)
      PS. A nos mam całkiem spory, więc mam co podnosić do góry ;)

      Usuń
    3. Widuję Justynę czasem "Jak chodzi po mieście" i nie wygląda na żadną "Paniusie". Ładna dziewczyna, zadbana. Fakt, że najczęściej to w wersji sportowej, a jak nie na sportowo to zawsze wygląda stylowo, co nie oznacza, że najmodniej.

      Usuń
    4. Dziękuję za te miłe słowa :)

      Usuń
  8. Wyglądasz obłednie, mam pytanie odnosnie tabletek 3D chili mogłabyś opisać na czym polega przyjmowanie ich, czy stosujesz specjalną dietę, na jaki czas wykupiłaś kurację i czy widzisz jakieś efekty? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwumiesięczną kurację, ale ciężko jest mi mówić o efektach samych tabletek, bo równocześnie cały czas chodziłam (i chodzę nadal) na siłownię. Na pewno nie zaszkodzą, a mogą wspomóc pracę nad sobą i rozkręcić metabolizm :) jednak należy pamiętać, że same tabletki (bez diety i ruchu) nic nie zdziałają! :)

      Usuń
  9. Kiedy nowy wpis?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana czy to prawda, ze wesele planujecie dopiero na 2018? Chce sie wam az tyle czekac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a Ty myślisz że to jest takie hop siup ? :D jak ktoś chce zorganizować wesele dla całej rodziny i znajomych to na salę się czeka teraz nawet i po 2 lata ... Więc nie ma się co dziwić a jak tylko małe przyjęcie to zawsze się znajdzie jakaś przytulna knajpka...a zresztą po co się spieszyc :)

      Usuń
    2. Haha a Ty myślisz że to jest takie hop siup ? :D jak ktoś chce zorganizować wesele dla całej rodziny i znajomych to na salę się czeka teraz nawet i po 2 lata ... Więc nie ma się co dziwić a jak tylko małe przyjęcie to zawsze się znajdzie jakaś przytulna knajpka...a zresztą po co się spieszyc :)

      Usuń
    3. Nie jest to prawda, bo planujemy dopiero na 2019 ;-) teraz dwa lata to standardowy czas oczekiwania na termin (chociaż my jeszcze nie mamy nic zaklepanego). Po prostu nam się nie spieszy (po prawie 8 latach :)) a akurat w 2019 roku będziemy obchodzić okrągłą, dziesiątą rocznicę :)

      Usuń
    4. Nie zgodze sie z tym czekaniem na sale 2 lata. Moj chlopak oswiadczyl mis ie tego roku w czerwcu i znalezlismy sale na przyszly rok na 2 dni, w sierpniu i na pewno nie male przyjecie tylko ponad 80 osob. Co prawda wesele bedzie czwartek piatek.

      Usuń
    5. Myślę, że kluczowe znaczenie miał tutaj właśnie termin - czyli czwartek/piątek. Niestety na dobry lokal i wesele podczas weekendu czeka się obecnie ok 2 lata

      Usuń
  11. Każdy chodzi jak mu się podoba . Dlaczego ludzie sie czepiają? To jest jej sprawa . Ty też chodzisz jak Ci się podoba . Jak byś się czuła jak by Ci ktoś zwracał uwagę typu czemu to ubralas a nie tamto ? Zastanów się nad tym proszę . Nie bądź złym człowiekiem . Fajnie akceptować drugą osobę taką jaka jest i w co się ubiera , jaki.na styl . Zobaczysz lepiej się poczujesz . Chcąc dopiec Justynie dopiekasz sobie . Czuć w tym co napisałaś ZAZDROŚĆ. Żal mi takich osób jak Ty .Mimo wszystko pozdrawiam . ANIA .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie ma co zwracać uwagi na takie "mądrości" niektórych osób :) z czasem już wiem, że im mniej się przejmuję, tym jest mi lepiej :)

      Usuń
  12. Justynko czekamy na Ciebie i Twoje stylizacje☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani bardzo mi miło! Jestem już z powrotem! :)

      Usuń
  13. Czekamy Justynko!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęsknimy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tęsknimy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. U kogo robisz rzeskw Lejdis?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęsknię za new...i Tobą oczywiście)))

    OdpowiedzUsuń
  18. czy Ty na tym instastory (nie tylko na twoim) musisz wszedzie jezor wywalac ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie odpowiem Ci na to pytanie - jeśli zadasz mi je ze swojego konta na Instagramie (bo musisz je mieć, skoro obczajasz instastory) ;-)

      Usuń
  19. Witaj Justynko . Na instagramie napisałaś "najlepsze wesele ever" . Nie powiem Ci tego prosto w oczy bo nie potrafię . Wiedz że jest mi przykro bo byłaś kiedyś moim gościem weselnym . To daje mi do zrozumienia ze moje wesele nie było najlepsze . A uwierz mi każda Panna młoda liczy ze to właśnie jej wesele było tym naj naj dla gości . Cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie sądzę, bo nie chodzę na wesela osób, które mają takie podejście ;-)

      Usuń
  20. Justynko , gdzie się bawilas na panienskim w Katowicach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kluby, to Cooler i głównie w Prime :)

      Usuń
  21. Czyżbyś porzuciła blogowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to była tylko chwilowa przerwa :)

      Usuń
  22. Czy zrobisz fajny wpis na temat swojej pielęgnacji i makijażu? Taka prezentacja kosmetyków które używasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz :) właśnie dodałam post o kosmetykach do makijażu :)

      Usuń
  23. Kochana czekamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* jestem już z powrotem :)

      Usuń
  24. Znajdź troszkę czasu i wrzuć coś Justynko☺☺☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Justynko powiedz prosze jak kondycja Twioch naturalnych rzes (a byly piekne) po doczepianiu wachlarzy?wypadaja bardzo? Sa slabsze? Pytam bo opini jest mase niektore dziewczyny praktycznie nie maja rzes po paru "dopinkach"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze przerwy w przedłużaniu, więc ciężko jest mi powiedzieć. Ale pomiędzy sztucznymi (szczególnie po jakimś czasie od uzupełnienia) widzę moje własne rzęski, więc chyba nie jest tak źle :) częściej wypadają mi same kępki, niż kępki razem z moimi :)

      Usuń
  26. Jesteś tak piękna kobieta ze Top Model to twój kierunek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale patrząc na mój wzrost, to zgłoszę się jak będzie edycja dla przedszkolaków ;)

      Usuń