piątek, 26 maja 2017

Raz nastolaka, raz kobieta.

W modzie lubię to, że bez większego wysiłku jednego dnia mogę wyglądać jak nastolatka, a innym razem jak dorosła kobieta. 

Bluza, szorty, czapeczka - od razu czuję się o 10 lat młodsza ;-) w takim wydaniu lubię śmigać na co dzień. Na tą bluzę polowałam od początku wiosny. Największym wzywaniem było to, że jest to męski model, więc znalezienie XS graniczyło z cudem. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - w końcu zamówiłam ją online, w dodatku przecenioną o połowę :)




Bluza - H&M
Szorty - Bershka
Buty - Nike
Czapka - www.instagram.com/lovemyself.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl

Często w swoich stylizacjach stawiam na połączenie czerni, bieli i czerwieni. Białą marynarkę i czarne, skórzane szorty ożywiłam T-shirtem z printem i czerwonymi szpilkami.



Marynarka - Mohito
Szorty - www.topubrania.pl
T-shirt - www.instagram.com/_ohshop_/
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Okulary - H&M

Obcisłe sukienki midi stały się moimi ulubionymi w sezonie jesienno-zimowym. Teraz, gdy nareszcie mamy cieplejsze miesiące, wyciągnęłam z szafy białą (której akurat w zimie raczej bym nie założyła, a teraz pasuje w sam raz).



Sukienka - www.marsala-butik.pl
Szpilki - www.deez24.pl
Kurtka - www.marsala-butik.pl
Okulary - H&M

Czas mnie goni, obowiązki wzywają... ale życzę Wam udanego, słonecznego weekendu! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne stylizacje.! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyczucie,klasa sama w sobie Justynko....zlote szpilki fantastyczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna,podobają mi się dwie twarze...że tak się wyrażę!Bluza z kapturem bomba!!!!A Twe szpilki...chce takie też!!!Bardzo mi się podoba!!!+++Pozdrawiam Cię Justynko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Justyno!!!

    OdpowiedzUsuń